piątek, 15 maja 2020

Szykuję muzyczną niespodziankę!



Hej! Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. Kwitną kasztany, a więc przypominają mi się czasy mojej matury, która w sumie nie była tak dawno :). Tymczasem pochłonięta jestem nauką przed letnią sesją egzaminacyjną na uczelni. Ponadto cały czas pracuję nad nowym materiałem muzycznym. W zarysie mam dwie nowe piosenki + REMIX! Jakiś czas temu odezwał się do mnie działający na You Tubie twórca remixów znanych polskich utworów. Zapytał czy bym nie chciała zrobić remixu mojego najnowszego singla ECHO! Od razu się zgodziłam. Znałam jego remixy już wcześniej i nie przypuszczałam, że sam zechce zremiksować moją balladę. Będzie trochę odbiegać stylistycznie od oryginalnej wersji utworu. Będzie bardziej tanecznie :)! Jestem bardzo podekscytowana, ponieważ szczerze mówiąc jestem wielką miłośniczką remixów! Niekiedy wolę dobry remix od oryginalnej piosenki. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę się mogła z Wami podzielić nową odsłoną ,,Echa''. Załączam również zdjęcia w nowej wiosennej stylizacji prosto z mojego ogrodu. Miłego dnia wszystkim! Pozdrowionka! :)





PS Wrzucam tutaj moją piosenkę CHANGE OF PLANS, która w poprzednim poście dodała się jako link, w wyniku prac technicznych prowadzonych na platformie. Już teraz możecie słuchać mojej imprezowej nutki bezpośrednio klikając play na blogu :).  Miłego słuchania! :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo wpadająca w ucho nutka :) jest dobrze, rób tak dalej a będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nutka i bardzo przyjemnie się słucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Nutka też świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna piosenka! wpada w ucho ;) a zdjęcia prze prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również tak jak Ty uwielbiam maj! Przepiękne zdjęcia kochana ♥ Zazdroszczę tak długich włosów ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja zdjęciowa :D Nutka bardzo mi się podoba :D
    Wpada w ucho :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty