wtorek, 27 sierpnia 2019

Wrześniowe premiery



Cześć! Miesiąc wrzesień będzie obfity w premiery projektów, w których miałam przyjemność brać udział. Przyznam szczerze, że troszkę się stresuję, ponieważ ja także po raz pierwszy będę oglądać te projekty w finalnej wersji! Czekają mnie dwie premiery seriali telewizyjnych, w których zagrałam: ULTRAVIOLET oraz POLICJANCI I POLICJANTKI. Obie produkcje zostały nagrane już dawno, ale w telewizyjnej ramówce pojawią się dopiero od września. Kolejną bardzo wyczekiwaną dla mnie premierą jest odcinek SZANSY NA SUKCES z moim udziałem. Występ w tym programie ma dla mnie szczególną wartość, ponieważ jest to wydarzenie muzyczne, w którym miałam okazję zaśpiewać. Kolejnym muzycznym newsem jest przygotowanie remixu do mojego najnowszego singla! Wraz z moim producentem jesteśmy w trakcie jego tworzenia. Myślę, że będzie to bardziej energetyczna wersja tej piosenki. Już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Pozdrawiam Was! 








2 komentarze:

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty