poniedziałek, 23 września 2019

Ogród


Cześć! Przede mną już ostatni tydzień wakacji. Spędzam go z rodziną, korzystając z ostatnich ciepłych dni września. Powoli przygotowuje się także na zajęcia artystyczne, na które będę uczęszczać w nowym roku akademickim. Na pewno powrócę na lekcje gry aktorskiej. Sprawia mi to niezwykłą frajdę, gdy mogę wcielać się w różne postaci. Przygotowałam sobie kilka tekstów i piosenek, które mam zamiar interpretować po swojemu. To dla mnie odskocznia od rzeczywistości. Tymczasem załączam Wam kilka fotek z mojego kolorowego ogrodu. Pozdrowionka! :)








4 komentarze:

  1. Super mieć pasje, które można rozwijać po dniu na uczelni :) Śliczne zdjęcia w tym żółtym sweterku.
    nicolestraveljournal - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku ale śliczne te zdjęcia! Kolorostyka na nich mi się bardzo podoba.

    Spodobał mi się również Twój blog ogólnie, dlatego obserwuje!
    Zapraszam do siebie

    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! Ja Twojego także z chęcią zaobserwuje! :) Pozdrowionka!

      Usuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty