środa, 18 marca 2020

Nagrania

Cześć Kochani! Nie ukrywam, że jest to trudny czas dla nas wszystkich. Mam jednak głęboką nadzieję, że damy radę i zdołamy się ochronić przed najgorszym. Wolny czas spędzam w swoim domu rodzinnym, staram się go spożytkować w produktywny sposób. Czytam książki, uczę się nowych tekstów, śpiewam, przygotowuję się do pracy licencjackiej. Wraz z moim producentem muzycznym pracujemy online przy finalnej wersji mojej najnowszej piosenki. Nagrania odbyłam już jakiś czas temu w Warszawie. Teraz staramy się dopieścić każdy nawet najmniejszy fragment. Za warstwę tekstową tym razem odpowiadam w całości ja. Muszę przyznać, że bardzo lubię pracę w studio nagraniowym. Jest to miejsce, w którym można się całkowicie obnażyć z emocji i uczuć, jakie w nas drzemią i przelać je na muzykę i tekst. To naprawdę piękne uczucie tworzyć coś własnego i osobistego. Myślę, że za jakiś czas będę mogła się z Wami podzielić swoim nowym utworem. Póki co, odpoczywajmy i zostańmy w domu. Życzę Wam dużo, dużo zdrowia i siły! Pozdrowionka! :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty