piątek, 1 maja 2020

Muzyczne nowości



Hej! Dziś mam dla Was piosenkę CHANGE OF PLANS w nieco ulepszonej wersji! Bardzo mi zależy na idealnej jakości moich piosenek, dlatego też ucieszyłam się kiedy jeden z producentów muzycznych zaproponował mi odświeżenie mojej anglojęzycznej piosenki. Postanowiłam tę wersję wrzucić na mój kanał You Tube. Zapraszam do sprawdzania i komentowania! :) Mimo przymusowej izolacji powiem szczerze, że muzycznie mam trochę pracy. Chciałabym się temu bardziej poświęcić i już wejść do studia, by przekazać to co mi w duszy gra. Niestety na razie to niemożliwe, ale staram się zapisywać i nagrywać nowe pomysły. Postanowiłam też wrzucać swoją muzykę na IGTV! Więc jeśli macie Instagrama, to tam również możecie słuchać moich utworów (@anniemaryyy). W ostatnim czasie poznałam mnóstwo muzyków, z którymi planuję tworzyć nowe kawałki i już działamy! Póki co, Internet daje wiele możliwości, więc się nie poddajemy. Trzymajcie kciuki! Pozdrowionka! 

 




19 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włoski! I głos też piękny :)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Bardzo dziękuję! Bardzo mi miło! Jesteś dla mnie niesamowitą inspiracją! Ślędzę Twojego bloga i Instagrama od kilku lat! <3

      Usuń
  2. Wow mega, że tak się rozwijasz, trzymam mocno za Ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia:) Przesłuchałam Twoją piosenkę na insta i masz niesamowity głos. Powodzenia w dalszym rozwijaniu się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. Dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  4. Wow, dziewczyno! Masz przepiękny głos i z wielką przyjemnością zostawiłam łapeczkę w górę :) Zdjęcia równie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny utwór, wpada w ucho :) masz piękny głos, trzymam kciuki za dalszy rozwój kariery

    OdpowiedzUsuń
  6. jutro chętnie posłucham i dam znać ;) a co do zdjęć to jesteś przepiękna i masz boskie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozazdrościć głosu! Zawsze chciałam śpiewać ale nie wychodzi mi to najlepiej :P zdecydowanie lepsza byłam w tańcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny utwór i zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś absolutnie niesamowitą osobą, masz przepiękny głos i ogromny talent! A zdjęcia są boskie ;) Powodzenia w dalszym rozwijaniu się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ masz piękne włosy :) w ogóle ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Spam lajków na ig już ode mnie masz :) Kanał na yt też subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obczaję później.
    Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za tak miły odbiór! <3

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty