niedziela, 26 kwietnia 2020

Mój ogród!

Hej! Dziś na blogu będzie bardzo kolorowo i wiosennie! Mam dla Was dosyć dużą dawkę zdjęć prosto z mojego ogrodu. To właśnie w nim najbardziej lubię czytać, słuchać muzyki czy pracować nad nowymi tekstami na aktorstwo. Ostatnimi czasy mam mały spadek energii, ale to dobrze! Każdy potrzebuje chwili odpoczynku, by później z podwojoną siłą wrócić do zajęć. To zupełnie normalne. Tymczasem cały czas staram się być aktywna w Internecie. Pojawił się pewien pomysł na nowy muzyczny projekt! Odezwał się do mnie jeden z producentów i jak tylko się wszystko uda to będę bardzo szczęśliwa! Takie momenty ogromnie motywują. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła powiedzieć już coś więcej! Pozdrowionka! :)









11 komentarzy:

  1. Piękny ogród! Ja wczoraj zajmowałam się swoimi roślinkami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To dosyć czasochłonne zajęcie, ale warto!

      Usuń
  2. Ogród marzenie! Aż sama chciałabym w nim przeczytać książkę, lub po prostu odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i ogród ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie! Marzy mi się sesja w takim miejscu ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój ogród jest cudowny, w szczególności biały kącik do relaksu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ogród! Szkoda, że mieszkam w bloku i nawet balkonu nie mam :(

    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, ta magnolia (chyba dobrze mówię?) i biały zestaw na jej tle, cudo!
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio pokochałam pracę przy roślinach :) piękny ogród!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ogród! U mnie ogrodem zajmuje się tata, ja mam swoje roślinki w doniczkach :) Naprawdę piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty