czwartek, 23 kwietnia 2020

Time for coffee!




 Hej! Jak Wam mijają dni? U mnie w domowym zaciszu pracowicie! Razem z rodzicami staramy się zaaranżować nasz ogród, tak aby latem prezentował się jeszcze piękniej. Prócz tego biorę się za kolejną piosenkę! Odkopałam swoje stare nagrania i pomysły, o których kompletnie zapomniałam i wraz z moim obecnym producentem postaramy się nadać temu nowe życie! Swoje pierwsze teksty i melodie pisałam do przysłowiowej szuflady już w wieku 13 lat. Nigdy tego nie pokazałam szerszemu gronu ze względu na to, że po prostu nie byłam na to gotowa. Chciałam to wydać w profesjonalnym wydaniu, niestety na tamten czas nie było to możliwe. Już jako 13-14-latka podsyłałam swoje dema do rożnych producentów muzycznych, którzy (ku mojemu zdziwieniu) mi odpisywali. Wysyłałam te nagrania zupełnie nie wierząc w to, że ktokolwiek mi odpowie. A jednak tak się zdarzało i dzięki temu poznałam mnóstwo osób z tej branży i teraz razem możemy tworzyć fajne projekty, o których zawsze marzyłam. 

Dzięki temu, że mam teraz trochę więcej czasu wolnego postanowiłam sobie, że zacznę zbierać materiały, które przydadzą mi się do napisania mojej pracy licencjackiej. W tym celu zdobyłam pewien album, wydany z okazji 25-lecia Przeglądu Piosenki Aktorskiej w 2004 roku. Jest to kopalnia wiedzy o artystach polskiej piosenki i kulisach sławnego festiwalu, który z czasem osiągnął zasięg europejski albo i nawet światowy, ponieważ organizatorzy zapraszają gości muzycznych z różnych zakątków świata. Wszystkim tym, którzy interesują się piosenką aktorską serdecznie polecam tę książkę! Miłej lektury! Pozdrowionka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty