niedziela, 12 kwietnia 2020

Wiosna!





Hej! Za oknami piękna pogoda. Myślę, że jest to czas, w którym bardzo doceniam to, że w swoim domu rodzinnym mam ogród i przesiaduję w nim godzinami. Praca na świeżym powietrzu sprawia, że od razu czuję się lepiej. Czytam książki, słucham muzyki, uczę się tekstów, piszę. Wiosna jest dla mnie niezwykle inspirująca. Uwielbiam tę porę roku. Mam nadzieję, że po zakończonej kwarantannie nadal będę miała tyle energii i zapału do pracy. Póki co, wraz z rodziną jestem po śniadaniu wielkanocnym i odpoczywamy w swoim gronie. W obecnej sytaucji warto się cieszyć nawet z najmniejszych rzeczy i momentów. Wszystko, co złe - przeminie, a my pozostaniemy silniejsi. Korzystając z okazji chciałam Wam wszystkim życzyć zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych! Wszystkiego co najlepsze! Pozdrowionka! :) 

PS Te zdjęcia (jak i większość na moim blogu/ig) zrobiła mi moja młodsza siostra, która dziś kończy 8 lat! Wszystkiego najlepszego Siostrzyczko! <3 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty