poniedziałek, 5 października 2020

Nowe projekty!


Hej! Minęło już troszkę czasu od premiery mojej najnowszej piosenki pt. Siła. Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze i wyświetlenia. Jest mi bardzo miło, że słuchacie mojej muzyki :) Aktualnie pracuję nad balladą z producentem, który jest odpowiedzialny za Echo. Dogrywamy ostatnie szczegóły i już niedługo zawitam w Warszawie, aby zarejestrować utwór w studiu. 


Kilka tygodni temu miałam przyjemność zagrać mały epizod w nowym serialu o prawnikach, który będzie emitowany na TVP 1. Zdjęcia odbyły się we Wrocławiu. Cieszę się, że kolejny raz miałam okazję spróbować swoich sił w produkcji telewizyjnej. Bardzo lubię pracę na planie i kontakt z kamerą. Mam nadzieję, że już niedługo zobaczycie efekty. 


Wracając do muzyki... :) Podpisałam kontrakt dystrybucyjny z cyfrowym wydawcą o nazwie MUGO, który będzie odpowiadał za promocję mojej muzyki. Mam nadzieję, że dzięki temu będę mogła dotrzeć do większego grona słuchaczy. Trzymajcie kciuki! Pozdrowionka!


7 komentarzy:

  1. Odkąd trafiłam na Twojego bloga i posłuchałam ,,Echa", jestem Twoją fanką z całego serducha <3 Masz cudowny głos. Gratulacje! Trzymam kciuki i czekam na kolejne niezapomniane piosenki i już ustawiam się w kolejce po autograf. Pozdrawiam cieplutko :)
    http://www.emocjomania.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuję za tak piękne słowa! <3 Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki!
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia w rozwoju! :)

    https://www.podrozemaleimniejsze.pl/

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty