piątek, 16 kwietnia 2021

Zobaczcie moje UKŁADANKI - premiera nowej piosenki!

 


Witajcie! Kilka dni temu premierę na You Tubie miała moja najnowsza piosenka, której tytuł brzmi UKŁADANKI. Jest to utwór opowiadający o sile i wierze we własne marzenia oraz plany. To także apel do moich odbiorców, aby dostrzegali i pielęgnowali dobre momenty w swoim życiu, zapominając o tych złych, które budzą niepokój bądź wywołują inne negatywne emocje. Wielu z nas ma skłonność do stawiania sobie zbyt wysokiej poprzeczki. W rezultacie żaden sukces nas nie cieszy, ponieważ będąc w ciągłej pogoni za wyznaczonym celem, stale chcemy czegoś więcej, zupełnie nie dostrzegając tego, co zdołaliśmy osiągnąć.

Zapraszam Was do posłuchania mojej piosenki na moim kanale You Tube oraz we wszystkich serwisach streamingowych! https://mugo.lnk.to/ukladanki



Kilka dni temu dotarła do mnie kolejna wspaniała wiadomość! Już w najbliższy piątek (23.04.) o godz. 20:00 na kanale TVP Polonia pojawię się w programie "Polonia jest kobietą". Jestem bardzo podekscytowana i już nie mogę się doczekać tego wywiadu, ponieważ będziemy rozmawiać oczywiście o muzyce, o moich konkursach muzycznych oraz najbliższych planach! Zapraszam Was przed telewizory! 

Pozdrawiam Was serdecznie :) 

2 komentarze:

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty