wtorek, 29 czerwca 2021

Koszulka z mojego sklepiku! #shoppingtime


Cześć! Jak się macie? Wszystkie egzaminy zdane i zaczynacie już wakacje? :) Ja na szczęście zdałam już wszystkie egzaminy podczas letniej sesji na uczelni i... pozostała mi tylko obrona mojej pracy licencjackiej! Mimo wszystko myślę, że największy stres jest już za mną. Korzystając z okazji, że mam trochę więcej czasu, chciałabym Wam dziś pokazać koszulkę z mojego sklepiku internetowego, którą możecie znaleźć pod tym linkiem w różnych kolorach: 'BRILLIANT FLOWER' Premium koszulka damska | Spreadshirt

Ponadto zachęcam Was do sprawdzania innych wzorów na przeróżnych produktach:
 

Pozdrowionka! :)





1 komentarz:

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty