środa, 2 stycznia 2019

Zaczynamy!

Cześć! Od dzisiaj zaczynam prowadzenie mojego bloga, na którym będę mogła się z Wami dzielić ciekawymi momentami z mojego życia związanymi z moją artystyczną drogą oraz życiem codziennym studentki mieszkającej w Łodzi. Nazywam się Ania Chowaniec i mam 19 lat. Interesuję się muzyką, aktorstwem i tańcem. Od dziecka wiele występuję grając na fortepianie i śpiewając. Ukończyłam również Szkołę Muzyczną I i II stopnia w Legnicy. Uczestniczyłam też w wielu konkursach i festiwalach wokalnych na różnych szczeblach, uzyskując wysokie lokaty. Marzę o tym by swoją przyszłość związać z muzyką i aktorstwem.

Za nami święta Bożego Narodzenia. Uwielbiam atmosferę tego czasu oraz możliwość przystrajania domowego zacisza świątecznymi ozdobami. Święta to czas, który można spędzić z najbliższymi. Docenia się to będąc na co dzień z dala od rodziców, rodzeństwa czy dziadków. Te święta były naprawdę wyjątkowe. Odpoczęłam i z nową energią wracam do Łodzi w nowym roku. W tym roku przystrajałam nasz dom wraz z rodzicami. Piękne, kolorowe ozdoby cieszą oko i sprawiają, że wnętrza robią się cieplejsze i weselsze. Bo takie właśnie powinny być święta Bożego Narodzenia! Poniżej załączam kilka zdjęć z tego okresu. Przesyłam serdeczne pozdrowienia w Nowym Roku!



                                                                                        


                                                                         


                                                                  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty