czwartek, 3 stycznia 2019

Sylwester 2018


Cześć! Za nami Sylwestrowa Noc i rozpoczęcie Nowego 2019 Roku! Z tej okazji na pewno macie mnóstwo postanowień noworocznych. Ja natomiast chciałabym, żeby ten rok był jeszcze bardziej pracowity i obfity w nowe ciekawe projekty artystyczne! Mam wielką nadzieję,że tak będzie. Już się nie mogę doczekać! Sylwestrowy wieczór spędziłam na imprezie zorganizowanej przez moich znajomych. To był świetny czas, kiedy mogłam spotkać się z osobami, z którymi nie widziałam się bardzo długo ze względu na odległość, która nas dzieli. Mnóstwo moich przyjaciół i znajomych pozostało w Legnicy, tak więc nasz kontakt jest ograniczony. Ja natomiast rozpoczęłam studia w Łodzi i tutaj zamieszkałam. Bardzo polubiłam to miasto i cieszę się, że mam bardzo blisko do Warszawy, gdzie zazwyczaj realizuję swoje projekty artystyczne. 
Kochani, poniżej przesyłam Wam zdjęcia swojego sylwestrowego outfitu. Ze względu na to, że to była impreza w domu postawiłam na wygodny look. Co sądzicie? Życzę Wam wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń w Nowym Roku!
Szczęśliwego Nowego Roku! :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty