niedziela, 6 stycznia 2019

Student’s life


Cześć! Każdy kto studiuje, wie, że styczeń to najintensywniejszy czas w życiu studenta! Zaczynają się egzaminy, czyli powszechnie znana sesja. Za mną już dwa zaliczenia, a przede mną... jeszcze sporo! :) Obecnie jestem studentką Międzynarodowych Studiów Kulturowych na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych na Uniwersytecie Łódzkim. Jest to jedyny taki kierunek w Polsce. Przekazywana jest nam wiedza i umiejętności z zakresu kultury w aspekcie międzynarodowym, w tym wiedza o światowej literaturze, sztuce, teatrze, filmie oraz wiedza z zakresu komunikacji społecznej, mediów oraz podstaw marketingu. Międzynarodowe Studia Kulturowe są kierunkiem łączącym wiedzę z zakresu nauk o kulturze, społecznych, ekonomicznych, historycznych oraz stosunków międzynarodowych. Wybrałam właśnie te studia ze względu na to czym się zajmuję. :) 

Od najmłodszych lat obracam się w środowisku kulturowym. Skończyłam Ogólnokształcącą Szkołę Muzyczną I i II stopnia w Legnicy w klasie fortepianu, uczęszczałam do Studia Artystycznego Fame w Legnicy, gdzie uczyłam się śpiewu oraz rozwijałam swoje zamiłowanie do aktorstwa, będąc w grupie teatralnej Mistyfikacja w Legnicy.                              
W międzyczasie wiele koncertowałam w swoim rodzinnym mieście oraz brałam udział w wielu konkursach i festiwalach muzycznych na różnych szczeblach w różnych częściach Polski i świata. Wydałam dwie piosenki : Gdybyś odszedł i Milion Powodów (linki macie po prawej stronie bloga). Współpracowałam ze wspaniałymi muzykami. W przygotowaniu mam już następne piosenki. Mam nadzieję, że w nowym 2019 roku będę mogła się nimi podzielić.

Na początku stycznia otrzymałam propozycję zagrania w najnowszym serialu telewizyjnym. Już na dniach wchodzę na plan, a emisja odcinka z moim udziałem będzie miała miejsce w wiosennej ramówce. Jeszcze nie wiem czy rola mojej postaci się rozwinie - czas pokaże. :) Jak na razie cieszę się na nową przygodę na planie serialu! Więcej szczegółów już wkrótce!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty