środa, 9 stycznia 2019

Piosenki i sesja zdjęciowa



Cześć! Za oknami biały krajobraz... Zimowe wieczory spędzam przy ciepłej herbacie i książkach, przygotowując się na egzaminy w sesji zimowej :) Cały czas poszukuję inspiracji do tworzenia kolejnych piosenek. Mam mnóstwo pomysłów, teraz tylko muszą się one pokryć z wizjami moich producentów muzycznych, z którymi mam zamiar stworzyć coś ciekawego, abyście mogli mnie usłyszeć w zupełnie innej odsłonie. 



Przypomniało mi się, że to już rok minął od powstania mojego drugiego singla ,,Milion Powodów''.  Przy produkcji tej piosenki i teledysku pracowała znacznie większa grupa ludzi niż przy pierwszym singlu. Za produkcję muzyczną odpowiada Jarosław Baran - jeden z najbardziej znanych polskich producentów i realizatorów muzycznych. Utwór nagraliśmy w Studio Nagrań Gorycki&Sznyterman w Krakowie. Profesjonalna sesja zdjęciowa do teledysku została wykonana przez legnicką Panią Fotograf, która ukrywa się pod pseudonimem artystycznym Dziewczyna, która fotografuje. Zdjęcia zostały zrealizowane we wnętrzach Akademii Rycerskiej w Legnicy. Jestem szczególnie związana z tym miejscem, ponieważ w tym budynku mieści się szkoła, do której uczęszczałam i grałam koncerty przez 12 lat! To właśnie w Sali Królewskiej Akademii Rycerskiej powstał mój pierwszy teledysk do piosenki ,,Gdybyś odszedł''. Tę piosenkę nagrałam, gdy miałam niespełna 17 lat. Za produkcję odpowiada Michał Kacprzak (Kacprzak Sound). 


Oprócz tego, że interesuję się muzyką i aktorstwem to w wolnych chwilach uwielbiam pozować do zdjęć. Kocham wszystko to, co można przedstawić wizualnie. Fotografia to pamiątka, która pozostaje na długo, dlatego też moim zdaniem ma ogromną wartość! Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z sesji wykonanej w Agencji Artystycznej w Warszawie. Pozdrawiam!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty