piątek, 11 stycznia 2019

Na planie nowego serialu


Cześć! Za mną nagranie odcinka nowego serialu, którego premiera na wiosnę! Zdjęcia były realizowane pod Warszawą. Na planie zagrałam obok takich aktorek jak Katarzyna Taracińska i Marta Zgutczyńska. Obie Panie mogliśmy oglądać w najsławniejszych polskich serialach i programach dla dzieci tj. Klan, Pierwsza Miłość, Hotel 52,  Ojciec Mateusz, Jedyneczka czy Domisie. Zagrałam młodziutką dziewczynę znaną z tego,że jest znana. Odwiedziła ona główne bohaterki w ich miejscu pracy. O tym jak przebiegło spotkanie dowiecie się już prawdopodobnie w marcu! 
Praca na planie wymaga ogromnego skupienia i zorganizowania. Znajduje się tam mnóstwo osób i każdy jest odpowiedzialny za coś innego. Zdjęcia rozpoczynają się wcześnie rano, a kończą późnym wieczorem. Przekonałam się już o tym będąc na nagraniach w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, gdzie miałam przyjemność współpracować ze studentami Wydziału Reżyserii przy ich pracach zaliczeniowych pod czujnym okiem profesora Jerzego Matuli. Rekrutacja na takie warsztaty odbyła się poprzez casting. Na szczęście się udało! I tak zaczęła się moja przygoda ze światem kamer i telewizji. To bardzo ciężka praca, ale zainteresowałam się tym i z niecierpliwością czekam na kolejne projekty, dzięki którym mogłabym zbierać doświadczenie aktorskie.


Pracę na planie serialu wspominam bardzo miło. Wszyscy byli uprzejmi i pomocni. Mam nadzieję, że efekt naszej współpracy będzie równie zadowalający! Wraz z aktorkami przesyłamy serdeczne pozdrowienia z planu i zapraszamy przed telewizory! Szczegółowe informacje pojawią się na moim blogu jak tylko uzyskam konkretne terminy emitowania odcinków. Pozdrowienia! 




                             
                               



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty