czwartek, 17 stycznia 2019

Moda jako performance



Hej! Na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych na Uniwersytecie Łódzkim wciąż coś się dzieje! Pomiędzy egzaminami zaliczeniowymi realizujemy projekty artystyczne w ramach przedmiotu sztuka performatywna. Tym razem przenieśliśmy się w czasie do lat 20, 40, 50, 70 i 80. Nasz projekt zatytułowaliśmy ,,Moda jako performance'' i przedstawiliśmy najmodniejsze stylizacje z tamtych lat. Naszą prezentację rozpoczęliśmy pokazem mody, a następnie przystąpiliśmy do scharakteryzowania poszczególnych epok.  Ja prezentowałam strój z lat 20. 

Pamiętam, że kilka lat temu wzięłam udział w legnickim Tygodniu Patriotycznym, gdzie wystąpiłam podczas festiwalu muzycznego ,,Lata 20, lata 30'' w V Liceum Ogólnokształcącym w Legnicy. Konkurs miał na celu przypomnieć największe przeboje muzyczne tamtych lat. Oto filmik z tego wydarzenia z 2016 roku. 









Na kierunku Międzynarodowe Studia Kulturowe mamy wiele prezentacji i wystąpień publicznych. Wykładowcy kładą nacisk na to, abyśmy jak najwięcej występowali w roli prowadzących ćwiczenia czy też wykłady. Z racji tej, że jest to kierunek interdyscyplinarny poruszamy wiele problemów i aspektów życiowych jak i kulturowych. Najbardziej jednak cieszą mnie projekty artystyczne. Już nie mogę się doczekać kolejnych przedmiotów artystycznych np. współczesne kino światowe czy wiedza o teatrze na świecie. Pozdrawiam!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty