sobota, 19 stycznia 2019

Moje 20. urodziny



Witajcie! Wczoraj były moje dwudzieste urodziny! Wciąż nie mogę uwierzyć w to jak czas szybko leci. Z tej okazji postanowiłam wybrać się do restauracji The Mexican w łódzkiej Manufakturze. Powiem szczerze, że klimat tego miejsca przyciąga całkiem sporo ludzi. Meksykańska muzyka grana na żywo, kuchnia na otwartej przestrzeni i oryginalny wystrój wnętrz przykuwają naszą uwagę. Niezwykłą atrakcją są również dania serwowane przez samego Zorro! W menu możemy znaleźć głównie dania meksykańskie. Ja wybrałam pescado con verduras, czyli filet z dorsza z warzywami duszonymi w mleku kokosowym, podawany z ryżem na gorącej patelni. Było pyszne! Serdecznie polecam wszystkim odwiedzającym Łódź właśnie to miejsce! :-)

PESCADO CON VERDURAS


  

Kochani, chciałabym Wam serdecznie podziękować za wszystkie piękne życzenia urodzinowe! Już od samego rana byłam zasypana szczerymi i bardzo osobistymi życzeniami od moich bliskich, przyjaciół, znajomych. Na uczelni zostałam bardzo miło przywitana i wyściskana przez moich kolegów i koleżanki z roku! Wszystkie te nawet najmniejsze gesty znaczą w rzeczywistości bardzo dużo! Dziękuję za wsparcie i motywację oraz za każde dobre słowo! Pozdrawiam Was serdecznie!
:-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty