sobota, 2 lutego 2019

Cuprum Arena



Witajcie! Dawno mnie tu nie było... Moja nieobecność była spowodowana wieloma egzaminami na uczelni, ale na szczęście udało mi się bardzo pozytywnie wszystko zaliczyć, tak więc sesja jest już za mną i z radością mogę rozpocząć ferie zimowe, a zaraz po nich drugi semestr! 



W wakacje napłynęła do mnie radosna wiadomość o tym, że zostałam jedną z twarzy galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie. 15 września wystąpiłam na pokazie mody na scenie lubińskiej galerii z okazji rozpoczęcia tej współpracy. Promowałam tym samym jesienną kolekcję Autumn 2018. Już na dniach będę uczestniczyć w sesji zdjęciowej prezentującej kolekcję wiosenną 2019. Moje zdjęcia będziecie mogli zobaczyć na billboardach i reklamach promujących galerię Cuprum Arena w Lubinie! Już nie mogę się doczekać! Na pewno zrobię na blogu relację z przebiegu sesji zdjęciowej. Załączam kilka zdjęć z pokazu mody. Pozdrawiam Was serdecznie! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty