środa, 6 lutego 2019

Sesja zdjęciowa dla Cuprum Areny


Cześć! Wczoraj byłam na sesji zdjęciowej promującej najnowszą kolekcję ubrań wiosna/lato 2019 w galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie. Wykonaliśmy zdjęcia w czterech stylizacjach, z czego ostatecznie wybrane zostanie jedno zdjęcie, które znajdzie się na billboardach w kilku miastach Dolnego Śląska m.in. w Legnicy, Lubinie, Chojnowie czy Polkowicach. Ubrania oraz dodatki pochodzą ze sklepów prowadzonych przez najemców lubińskiej galerii. Najnowsze trendy modowe będą utrzymane w różnych odcieniach różu, fioletu czy bieli. Prawdopodobnie jeszcze w lutym zdjęcie ukaże się na billboardach i będzie promowane przez galerię. Podczas sesji pracowało mi się bardzo dobrze. Wszyscy byli doskonale zorganizowani i panowała miła atmosfera. Bardzo podobały mi się stylizacje, które zostały przygotowane specjalnie dla mnie przez załogę galerii Cuprum Arena.              



Makijaż wykonała mi niezastąpiona Daria, którą możecie odnaleźć na Instagramie pod nazwą @szminkowanie_na_zawolanie. 

Dziękuję całej ekipie za zaangażowanie i zaproszenie do tego projektu! Już nie mogę się doczekać efektów. Po rozpoczęciu kampanii reklamowej pokażę więcej zdjęć. Póki co, wypatrujcie billboardów promujących galerię Cuprum Arena! 

Załączam kilka zdjęć z backstage'u sesji zdjęciowej i pozdrawiam Was serdecznie! 






2 komentarze:

  1. Wow zazdroszczę! Musiało być to świetne przeżycie :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty