wtorek, 12 lutego 2019

Ferie zimowe


Witajcie! Obecnie wypoczywam podczas ferii zimowych w swoim rodzinnym domu, a już za niecały tydzień wracam na uczelnię. Otrzymałam właśnie nowy plan zajęć w drugim semestrze. Będę miała mnóstwo nowych przedmiotów. Zapowiadają się bardzo interesująco. Tymczasem nabieram sił na kolejny etap nauki oraz do realizacji kolejnych projektów. W galerii Cuprum Arena w Lubinie trwa wybór zdjęcia, które pojawi się na billboardach. Jeszcze sama nie wiem, która stylizacja zostanie wystawiona do promocji. Najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu będę miała pulę najlepszych zdjęć z sesji i z pewnością udostępnię je na blogu. Poniżej załączam kilka fotek stylizacji z sesji zdjęciowej w galerii Cuprum Arena, które pochodzą z wiosenno-letniej kolekcji.  












Przypominam również o premierze nowego serialu telewizyjnego! ,,Rodzinny interes'' będziecie mogli oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 17:00 na kanale TV PULS. Moja serialowa Julia odwiedzi głównych bohaterów w odcinku 13! Pozdrawiam Was serdecznie!




3 komentarze:

  1. No, no kochana widzę, że realizujesz sporo ciekawych projektów! :)
    Z pewnością zagłębię się w fabułę nowego serialu.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no kochana widzę, że realizujesz sporo ciekawych projektów! :)
    Z pewnością zagłębię się w fabułę nowego serialu.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! I ja także z przyjemnością poczytam Twojego bloga! Pozdrawiam :)

      Usuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty