sobota, 23 lutego 2019

Powroty


Cześć! W poniedziałek powróciłam na uczelnię po dosyć długiej przerwie zimowej. Myślę, że odpoczęłam i nabrałam sił na kolejne miesiące nauki. Drugi semestr zapowiada się bardzo pracowicie. Mam mnóstwo ciekawych, a jednocześnie wymagających przedmiotów. W tym semestrze mój plan zajęć skupia się głównie wokół tematów związanych z szeroko rozumianym pojęciem, jakim są media, a także stosunki międzynarodowe. Ponadto chciałabym zrealizować jak najwięcej ciekawych projektów artystycznych. W dalszym ciągu próbuję swoich sił na castingach do filmów i seriali zarówno w Łodzi jak i w Warszawie. Jest to dla mnie pewnego rodzaju sprawdzian umiejętności, ale i także ciągła nauka oraz zbieranie doświadczenia. Cały czas staram się rozwijać w dziedzinach, które mnie pasjonują. 

Dostałam informację, że już pod koniec lutego rozpocznie się promocja kampanii reklamowej nowej kolekcji wiosna/lato 2019 przy współpracy z galerią Cuprum Arena w Lubinie. Na całym Dolnym Śląsku zawisną billboardy z moim wizerunkiem w wiosenno-letniej stylizacji. Już nie mogę się doczekać! :)

W przerwach pomiędzy zajęciami bardzo lubię spędzać czas z moimi znajomymi w przytulnych miejscach, gdzie możemy coś zjeść i odpocząć. Ostatnio odkryliśmy świetne miejsce dla studentów tj. kawiarnia Ekspres do kawy w Łodzi. Serdecznie polecam i pozdrawiam!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty