piątek, 8 marca 2019

Kolejne współprace





Cześć! Napłynęła do mnie radosna wiadomość, iż zostałam tegoroczną stypendystką Funduszu Promowania Twórczości Stowarzyszenia Autorów ZAiKS (Związku Autorów i Kompozytorów Scenicznych) w Warszawie. Jest to dla mnie ogromne osiągnięcie zwłaszcza, iż stypendium otrzymałam już po raz drugi. Stowarzyszenie ZAiKS wsparło mój ostatni muzyczny projekt, czyli piosenkę Milion Powodów. Jestem niezwykle wdzięczna za zaufanie i wiarę w moje muzyczne poczynania. Mam nadzieję, że i tym razem nie zawiodę i uda mi się stworzyć kolejny ciekawy projekt! 






Zawiązałam również kolejną współpracę. Tym razem udało mi się podpisać kontrakt w Centrum Filmowym ATV w Łodzi. Z tej okazji wykonaliśmy zdjęcia, które będą w moim artystycznym portfolio. Podczas tej sesji postawiliśmy na elegancką stylizację. Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć. 






We wnętrzu galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie już można zobaczyć mój pierwszy w życiu billboard prezentujący wiosenną kolekcję ubrań. Poniżej przedstawiam Wam zdjęcie, które będzie również na billboardach na całym Dolnym Śląsku prawdopodobnie w połowie marca! Jestem bardzo podekscytowana! Pozdrawiam Was serdecznie!








2 komentarze:

  1. ale piękne fotki !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! :)) Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty