wtorek, 12 marca 2019

Premiera odcinka Rodzinnego interesu


Witajcie! Wielkimi krokami zbliża się premiera odcinka serialu ,,Rodzinny interes'' z moim udziałem! Wystąpię w odcinku 13 o tytule ,,Zemsta ochroniarza'' dnia 20 marca (środa) o godz. 17:00 na kanale Tv Puls! Powtórki są o godzinie 9:00 i 16:00 na tym samym kanale.

W tym odcinku:
Robert Wojaczek pracuje jako ochroniarz i kierowca. Szef od kilku miesięcy zalega mu z wypłatą. Kiedy sekretarka rysuje samochód właściciela firmy, mężczyzna zrzuca winę na ochroniarza i wyrzuca go z pracy. Robert chce odzyskać należne mu pieniądze i odegrać się na byłym szefie. Julia, gwiazda Instagrama, odwiedza salon "Bella Ella". W domu Majewskich dochodzi do kłótni między Jolą a Wojtkiem.

Poniżej przedstawiam Wam kilka kadrów z planu. 
Pozdrawiam! :)










1 komentarz:

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty