sobota, 16 marca 2019

Z wizytą w Szkole Filmowej



Cześć! W dniach 16-17 marca w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi odbywają się dni otwarte na najbardziej obleganym wydziale aktorskim! Jest to na pewno świetna okazja do tego, aby spotkać się z profesorami i studentami tej uczelni! Miałam przyjemność obejrzenia pokazów etiud filmowych i muszę powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem umiejętności aktorskich, tanecznych i wokalnych studentów. Produkcje te były naprawdę bardzo profesjonalnie nagrane i zmontowane. Nic więc dziwnego, że filmy, które tworzą zdobywają nagrody na prestiżowych festiwalach filmowych w Polsce. W październiku ubiegłego roku Szkoła Filmowa w Łodzi obchodziła swoje 70-lecie. Z tej okazji przygotowano plansze z wizerunkami absolwentów poszczególnych wydziałów łódzkiej uczelni, a wśród nich najsławniejsi polscy aktorzy, reżyserzy czy operatorzy. Załączam Wam kilka zdjęć z tego wydarzenia, pozdrawiam! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty