poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Wiosna




Witajcie! Za oknami piękna wiosenna pogoda. Już za moment święta wielkanocne i majówka. Na uczelni powoli zaczynają się egzaminy końcowe, by jak najszybciej rozpoczęły się upragnione wakacje! Jednak nie zwalniam tempa! :) Ostatnio znów odwiedziłam stolicę, aby podpisać kontrakt w jednej z najbardziej znanych agencji aktorskich w Warszawie. Próbuję swoich sił na kolejnych castingach. Ponadto cały czas pragnę się rozwijać w tej dziedzinie, uczęszczając na warsztaty aktorskie w Łodzi.  Kolejnym celem przewidzianym na ten rok jest oczywiście wydanie piosenki! Muzyka od zawsze była dla mnie priorytetem, mimo tego że wydawać się mogło, iż w ostatnim czasie bardziej zainteresowałam się aktorstwem. Nowa piosenka powstaje przy współpracy z amerykańskim producentem! Będzie to coś zupełnie innego niż dotychczas. Bardzo bym chciała, żeby piosenka pojawiła się jeszcze przed wakacjami, ale niestety nie wszystko jest zależne ode mnie. Póki co czeka mnie ciężka praca w studio. 



Jakiś czas temu odwiedziłam kolejne ciekawe miejsce w Łodzi. Jest nim kawiarnia Tubajka znajdująca się w Parku Źródliska. Przedstawiam Wam kilka zdjęć poniżej.
Pozdrawiam serdecznie! :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty