niedziela, 21 kwietnia 2019

Wielkanoc 


Witajcie! Przychodzę do Was z nowym postem - tym razem o tematyce świątecznej! Jeszcze dziś świętujemy Wielkanoc - jedne z najważniejszych i najpiękniejszych świąt w roku! 
Ja cieszę się, że mogę je spędzić w swojej rodzinnej miejscowości w otoczeniu najbliższych. Jest to świetny czas na wypoczynek i naładowanie baterii na najbliższy czas. Choć już niebawem rozpocznie się majówka, ale zaraz po niej powoli będziemy się zbliżać do zakończenia semestru i oczywiście do... egzaminów końcowych. 
Póki co korzystajmy z pięknej pogody i czasu spędzonego z rodziną. Miłego dnia! 
Pozdrawiam i załączam kilka zdjęć! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty