środa, 1 maja 2019

Magazyn Cuprum Arena i nowa piosenka



Cześć! Tytułem wstępu pragnę się z Wami podzielić wiadomością, iż w galerii Cuprum Arena w Lubnie dostępny jest już najnowszy magazyn, w którym umieszczono zdjęcie z mojej sesji zdjęciowej, promującej kolekcję wiosna/lato 2019.  Na okładce natomiast znajduje się piękne zdjęcie mojej koleżanki (@dominika_mazur1). Zapraszam wszystkich do sprawdzania całego magazynu w formie elektronicznej (https://www.cuprum-arena.pl/cuprum-magazyn/15/index.php#page/1) lub do nabycia w wersji papierowej w kioskach w galerii Cuprum Arena w Lubinie.  
Rozpoczęła się upragniona majówka, przede mną natomiast dużo pracy nad moją najnowszą piosenką, która powstaje w języku angielskim przy współpracy z amerykańskim producentem muzycznym. Utwór będzie utrzymany w stylistyce dance, czyli coś zupełnie innego niż dotychczas. Tym razem postawiłam na międzynarodową współpracę. Rozpoczynam prace w studio nagrań w Warszawie z realizatorem pochodzenia kanadyjskiego. Bardzo się cieszę, że mam okazję współpracować z zagranicznymi muzykami, którzy mają zupełnie inne spojrzenie na muzykę. Myślę, że wiele się od nich nauczę. 
Miłego weekendu majowego! Pozdrawiam Was serdecznie! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty