niedziela, 7 lipca 2019

Wakacje 


Witajcie! W końcu mogę powiedzieć, że rozpoczynam wakacje. Zaraz po zakończeniu sesji letniej na uczelni dopinałam wszystkie sprawy związane z najnowszą piosenką. Aktualnie czekam na wersję finalną nagrania i już niedługo piosenka będzie dostępna na moim kanale na You Tubie. Rozpoczęłam również praktyki w oddziale Telewizji Polskiej w Łodzi. Dzięki temu poznaję tajniki zawodu redaktora telewizyjnego. Uczę się zarówno pracy w studio jak i w terenie przy zbieraniu materiałów do reportażu. Bardzo często możecie mnie spotkać na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi z mikrofonem :) Robimy tam sondy uliczne dla stacji TVP 3 oraz TVP Info. Te wakacje będą należeć do pracowitych. Czeka mnie kilka ciekawych projektów i mam nadzieję, że wszystkie uda się zrealizować. Tymczasem załączam Wam kilka wakacyjnych zdjęć i życzę miłych wakacji!

                                                      





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty