czwartek, 11 lipca 2019

PREMIERA PIOSENKI


Cześć! Przesyłam Wam piosenkę, która pochłonęła moje ostatnie pół roku. Wraz z moimi producentami daliśmy z siebie wszystko, aby wybrzmiała jak najlepiej. Tym razem zdecydowałam się nagrać utwór w języku angielskim, aby trafić do szerszego grona odbiorców. Uważam, że piosenki w języku angielskim bardziej odzwierciedlają klimat wakacyjny. Zapraszam do słuchania i komentowania! :)

Tytuł: CHANGE OF PLANS 
Muzyka i słowa: Christopher "Criss P" Persaud, Anna Chowaniec
Produkcja muzyczna: Christopher "Criss P" Persaud, Chris Aiken
Mix: Chris Aiken 
Fot. Ewa Cichocka 

Nagranie zrealizowane w Studio 124 w Warszawie.

Serdeczne podziękowania dla Funduszu Promocji Twórczości ZAiKS w Warszawie za pomoc w realizacji projektu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty