sobota, 13 lipca 2019

Na planie serialu


Hej! Kilka dni temu byłam na planie serialu Policjantki i Policjanci, który tworzony jest dla stacji TV 4. Zagrałam w jednym z odcinków najnowszej serii obok tytułowych policjantów. Moja bohaterka Amelia przysporzy trochę kłopotów swojemu chłopakowi i jego rodzinie. :) Jedenasty sezon popularnego serialu pojawi się prawdopodobnie we wrześniu na antenie. Zdjęcia realizowane były pod Wrocławiem. Na planie spotkałam się z miłą i sprawną ekipą. Mam nadzieję, że efekty naszej pracy będą równie zadowalające, ale o tym przekonamy się dopiero po wakacjach! Pozdrawiam was serdecznie! :)
                                         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty