czwartek, 25 lipca 2019

Wakacyjne plany


 
Witajcie! Jak Wam mijają wakacje? Ja spędzam ten czas z najbliższymi w swoich rodzinnych stronach. W tym roku raczej nie planuję zagranicznych wojaży. Za jakiś czas wyjeżdżam do Warszawy w ramach projektu muzycznego, o którym na razie nie mogę mówić. Jestem bardzo podekscytowana! Mam nadzieję, że to będzie kolejna muzyczna przygoda. Muzyka w moim życiu zawsze odgrywała największą rolę i chciałabym, żeby tak było zawsze. Kolejną wiadomością jest informacja od mojego producenta z Miami, który przygotuje remix mojego najnowszego singla Change of Plans (link w zakładce po prawej stronie).  Do piosenki powstanie też prawdopodobnie lyric video. Myślę, że już wkrótce będę mogła się tym z Wami podzielić! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty