wtorek, 6 sierpnia 2019

Nowe projekty: Szansa na Sukces i Videoportret



Witajcie! Za mną cudowny projekt muzyczny. Już oficjalnie mogę powiedzieć, że wystąpię w jednym z wrześniowych odcinków programu ,,Szansa na Sukces'' realizowanym dla stacji TVP 2. Jestem szczęśliwa, że udało mi się przejść przez dwa, dosyć trudne, etapy tego konkursu i będę miała okazję wystąpić na telewizyjnej scenie. Podczas prób kamerowych w studio TVP odwiedził nas znany dziennikarz telewizyjny Mateusz Szymkowiak, który realizował reportaż dla magazynu kulturalnego Lajk! Oto link do relacji zza kulis programu ,,Szansa na sukces''. 





Jakiś czas temu przy pomocy mojego dobrego znajomego i zarazem zdolnego filmowca stworzyłam swój króciutki videoportret. Zdjęcia zostały zrealizowane w zabytkowej kamienicy Sachsów we Wrocławiu, która znajduje się tuż obok Opery Wrocławskiej. Zapraszam do sprawdzania! :)

Zdjęcia i montaż: Jędrzej Brzeźny Videografia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty