sobota, 7 grudnia 2019

Wystąpiłam w TVP Polonia!


Hej! W czwartek miałam przyjemność wystąpić i porozmawiać w programie Halo Polonia na kanale TVP Polonia! Opowiedziałam troszkę o moich koncertach w Stanach Zjednoczonych na scenie Carnegie Hall w Nowym Jorku, gdzie wystąpiłam dwukrotnie w ramach konkursów muzycznych na szczeblu międzynarodowym. Na telewizyjnej scenie zaprezentowałam piosenkę ,,On my own'' z musicalu Les Miserables, którą zaśpiewałam w 2015 roku na festiwalu. Dużo się od tego czasu zmieniło. Pamiętam, że zaraz po powrocie z USA zajęłam się tworzeniem własnych piosenek. :) W wywiadzie wspomnieliśmy także o programie muzycznym, w którym wzięłam udział, czyli SZANSA NA SUKCES! Odcinek ze mną będziecie mogli obejrzeć już za tydzień! Dokładna data to 15 grudnia godz. 15:15 na TVP 2! Chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy wyczekiwali mnie w telewizji o tak później porze! Dziękuję za wytrwałość :) Jest mi naprawdę bardzo miło! Pozdrowionka!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty