wtorek, 26 listopada 2019

Jesień


                                                            

Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was z jesiennym postem, choć mam wrażenie, że zima zbliża się wielkimi krokami patrząc na temperaturę za oknem. Mimo ponurej aury staram się nie zwalniać tempa. Obowiązki pilnej studentki rzetelnie spełniam, ale nie byłabym sobą gdybym nie poświęcała każdej wolnej chwili na nowe artystyczne projekty. Pod koniec tego tygodnia czeka mnie wyjazd do Warszawy i kolejne przesłuchanie, na które przygotowuje się od kilku dni. Będę musiała zaprezentować dosyć trudny monolog i kilka piosenek. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze. W każdym razie będzie to kolejne doświadczenie i nauka. Myślę też o nowej piosence... Mam mnóstwo pomysłów, ale teraz będzie trzeba wybrać ten najlepszy wraz z realizatorami i producentem. Załączam Wam kilka fotek z jesiennej sesji z moim rodzeństwem. Pozdrowionka! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty