piątek, 31 lipca 2020

Już jest REMIX mojego utworu!



Hej! W dzisiejszym poście chciałam przedstawić Wam wyczekany REMIX mojej ballady pt. ,,Echo'', którą nagrałam jakiś czas temu. Nowa wersja utworu jest utrzymana w wakacyjnym, imprezowym klimacie w przeciwieństwie do oryginału. Zapraszam Was serdecznie do sprawdzania i komentowania.
 

Załączam również oryginał piosenki dla porównania. :)


Tydzień temu byłam w studiu nagrań w Warszawie i nagrałam kolejną piosenkę. Aktualnie obróbką materiału zajmuje się producent z Gdańska. Już nie mogę się doczekać efektu finalnego i momentu, w którym będę mogła podzielić się z Wami moją kolejną muzyczną odsłoną. W planach mam również nagranie kolejnej ballady, ponieważ w tym gatunku czuję się najlepiej. Trzymajcie kciuki! Pozdrowionka! :)




5 komentarzy:

  1. Boska jest! Muszę sobie dodać ją do playlisty do auta :)

    ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. great post!thank you for your share!Love it!
    lux hair shop hair weave
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głos przepiekny, całośc jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Twoja twórczość ma w sobie to "coś"; jest niezwykle przyciągająca! <3
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Masz przepiękny głos i piękną barwę głosu, a ten remix jest świetny :D Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty