poniedziałek, 6 lipca 2020

Wakacje!



Hej! Jak się macie? Mogę się pochwalić, że zakończyłam letnią sesję egzaminacyjną na uczelni i przede mną upragnione wakacje! :-) To wspaniały czas, w którym mogę się skupić głównie na moich muzycznych i artystycznych planach. Już niedługo wypuszczamy remix do mojej piosenki ,,Echo''! Nie mogę się doczekać. Producent robi jeszcze ostatnie szlify. Tymczasem ja piszę kolejne teksty i na dniach będę wybierać singiel, który w najbliższym czasie nagram. Podczas kwarantanny napisałam trochę tekstów, więc mam nadzieję, że w przyszłości ujrzą one światło dzienne. :)  

Dokładnie rok temu o tej samej porze nagrywałam swój pierwszy anglojęzyczny utwór pt. ,,Change Of Plans'' w słynnym Studio 124 (jeszcze wtedy w Warszawie). To było dla mnie niesamowite doświadczenie! Każda praca w studio przy produkcji moich utworów uczy mnie czegoś nowego. Dla przypomnienia załączam Wam moją wakacyjną nutkę z ubiegłego roku i małą sesję zdjęciową wśród maków. Pozdrowionka!










7 komentarzy:

  1. Piękne włosy! Gratuluję zdanych egzaminów 😊 udanego i owocnego wypoczynku 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdanych egzaminów no i z niecierpliwością czekam na Twój singiel
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sesja, wyglądasz zjawiskowo - masz cudowne włosy. Teraz przyszedł czas na zasłużony wypoczynek. :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia robią wrażenie, wyglądasz na nich obłędnie. Życzę Ci wspaniałych wakacji w rodzinnym i nie tylko gronie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis i fajnie zdjęcia. Z chęcią posłucham Twoich utworów. :)

    Pozdrawiam
    Piotrek
    www.muzykanakolkach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji pomyślnego zakończenia sesji egzaminacyjnej!
    Podoba mi się Twoja piosenka – masz piękny głos ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zdanych egzaminów! <3 Nareszcie możemy rozpocząć upragnione wakacje bez studenckich zobowiązań.

    Zaciekawiłaś mnie swoją twórczością; intrygujesz kochana.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty