środa, 30 grudnia 2020

Podsumowanie roku 2020



Cześć! Dziś chciałabym się z Wami podzielić moim podsumowaniem roku 2020, który bez wątpienia do najłatwiejszych nie należał. Postaram się wybrać najpiękniejsze momenty mojej artystycznej drogi i trochę Wam o nich opowiedzieć. 

MUZYKA

Rok 2020 pod względem muzycznym był dla mnie bardzo pracowity i to mnie cieszy! Niestety nie zagrałam w tym roku koncertów, ale za to nagrałam kilka piosenek i czuję, że wiele się nauczyłam podczas procesu ich powstawania. W kwietniu wrzuciłam na swój kanał utwór ,,Echo'', który spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem. Następnie powstał remix mojej ballady stworzony przez producenta muzycznego o pseudonimie Deep Domek. Taneczna wersja piosenki spotkała się z jeszcze większym entuzjazmem z Waszej strony! Następnie powstała ,,Siła", zupełnie inna odsłona mnie. Inspirują mnie różne dźwięki i brzmienia, więc mam nadzieję, że w przyszłym roku jeszcze uda mi się Was zaskoczyć. Ostatnia premiera to piosenka ,,Tak Mało", którą opublikowałam w dzień rocznicy mojego występu w programie ,,Szansa na Sukces". W tym roku poznałam wielu zdolnych muzyków i producentów muzycznych, z którymi współpraca była czystą przyjemnością. Myślę, że zrobiłam progres przy tworzeniu własnych piosenek. Bardzo się cieszę, że od jakiegoś czasu moje utwory są również dostępne w serwisach streamingowych! Zapraszam Was do sprawdzania! Stworzyłam już kilka piosenek, które czekają na premierę lub na nagranie w nowym 2021 roku. Mam nadzieję, że Wam się spodobają! Najbliższa premiera najnowszej piosenki pt. "Nie Budź Mnie" już 4 stycznia na moim kanale You Tube, a także we wszystkich serwisach streamingowych! Stay tuned! :)







PREMIERA "NIE BUDŹ MNIE" 
04/01/2021
godz. 12:00


AKTORSTWO

W tym roku kontynuowałam swoją przygodę z aktorstwem. Uczęszczałam na zajęcia z gry aktorskiej, a także udało mi zagrać mały epizodzik w serialu telewizyjnym "Kasta" w Jedynce. Niestety pandemia uniemożliwiła branży filmowo-telewizyjnej zrealizowanie wielu planów zdjęciowych, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku to się zmieni i ponownie będę mogła próbować swoich sił na castingach. 


UCZELNIA

Wciąż nie mogę uwierzyć, że jestem już na III roku studiów. Przecież niedawno je rozpoczynałam! Przede mną pisanie i obrona pracy licencjackiej. Mam nadzieję, że przyszły rok przyniesie pozytywne zakończenie tego etapu mojej edukacji.


Życzę sobie i Wam, aby przyszły rok przyniósł więcej wiary w siebie, siły, motywacji, spełnienia marzeń i wewnętrznego spokoju. Wszystkiego co najlepsze! Szczęśliwego Nowego Roku! :)





4 komentarze:

  1. Przyjemnie się słucha Twoich piosenek. Gratuluję rozwoju i życzę wielu sukcesów w 2021!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje sukcesów i szczęśliwego Nowego Roku!

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu przez przypadek widziałem twój występ w Szansie na Sukces w telewizji bardzo ładnie zaśpiewałaś. Bardzo podobasz mi się te oczy i długie włosy. Trochę zakochałem się. Zaprzyjaźnijmy się mieszkam na Śląsku a Ty ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Zafascynowała mnie Twoja twórczość. Pamiętam Twój występ w Szansie na sukces :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty