wtorek, 1 grudnia 2020

Jak to się stało, że zagrałam w serialu?


Cześć! Jak się macie? Szczerze mówiąc trudno mi uwierzyć, że dziś pierwszy dzień grudnia! To oznacza, że wielkimi krokami zbliżają się święta Bożego Narodzenia. :) Ja już nie mogę się doczekać tego świątecznego czasu. Myślę, że każdemu z Nas należy się chwila odpoczynku i wytchnienia wśród najbliższych po tak ciężkim roku. 

W ostatnim czasie na moim profilu na Instagramie dzieliłam się z Wami informacją, że zagrałam epizodyczną rolę w serialu ,,Kasta'' na TVP1. Malutki fragmencik z moim udziałem możecie znaleźć w wyróżnionej relacji na moim instagramowym koncie o nazwie @anniemaryyy. Bardzo dziękuję za wszystkie słowa wsparcia i motywacji! Po raz kolejny widzę, że mogę liczyć na swoich odbiorców. To bardzo budujące. Do serialu dostałam się tradycyjnie poprzez casting w agencji aktorskiej we Wrocławiu. Kilka dni później zostałam zaproszona na plan zdjęciowy. To była kolejna przygoda i odskocznia od rzeczywistości. Zachęcam Was do brania udziału w castingach i zapisywania się do agencji aktorskich! Dzięki temu można wziąć udział w wielu ciekawych projektach. 


Jesienny czas sprzyja mojej muzycznej twórczości. W swoim zeszyciku sukcesywnie zapisuję kolejne pomysły na teksty i melodie. Część materiału już nagrałam. :) Nie wszystkim mogę się podzielić już teraz, ponieważ realizuję różne projekty, ale zapewniam Was, że warto poczekać! Wraz z producentem piosenki SIŁA już niedługo pokażemy nasz kolejny utwór, ale o tym wkrótce! 
Trzymajcie się ciepło! Pozdrowionka!



 

2 komentarze:

  1. Przyjemny wpis i przyjemny blog, na pewno będę zaglądał tu częściej! A skoro masz już doświadczenie przed kamerą, to kto wie? Może kiedyś spotkamy się na planie ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Hubert (https://zkameranaramieniu.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło! Być może! Z pewnością odwiedzę również Twojego bloga! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Polecam

ECHO - mój najnowszy singiel

Hej! Napłynęło do mnie mnóstwo wiadomości w związku z wydaniem mojej najnowszej piosenki ECHO . Wielu z Was pisze, że jest to mój najle...

Popularne posty